VEELGESTELDE VRAGEN

KLIK HIERONDER OP JOUW VRAAG:

Stuur dan de verpakking met inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij uw contactgegevens en waar en wanneer u het product gekocht heeft. Een postzegel is niet nodig.

De betreffende verpakking en inhoud kunt u sturen naar:

PepsiCo Belux
DA 852-219-5
Da Vincilaan 3
1930 Zaventem

Let wel op: Bpost aanvaardt enkel zendingen die door de brievenbus van de post kunnen. Als u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze consumentenservice via ons gratis telefoonnummer 0800-20330 (op werkdagen van 09:00 uur tot 16:45 uur).

Of ga naar het contactformulier.

Twijfel je of er iets gewijzigd is aan het productie proces van de Lay's chips? Lijkt het alsof je Lay's zak een tijdje open heeft gelegen terwijl hij net nieuw is? Smaken de Lay's chips muffer dan normaal en zijn je Lay's chips minder krokant?

Dit kan allemaal komen door de nieuwe oogst!

Video URL

Heb je iets vreemds in je zak chips gevonden? Lijkt het op een takje, een stukje plastic of een haar? Geen paniek! Het is een aardappelvezel.

In dit filmpje krijg je uitleg over wat deze aardappelvezel precies is en hoe het komt dat deze in jouw zak chips is beland.

Video URL

Zit er een donker vlekje op de chips? Dat komt omdat de aardappel tijdens het rooien of transport een stootje heeft gehad.

In dit filmpje wordt uitgelegd hoe het komt dat je soms een donker plekje op je chips hebt, maar vaak ook niet!

Video URL

Is je chips bedolven onder het poeder of ziet het juist een beetje bleek? Dit komt door een stap tijdens het productieproces.

Video URL

Zijn je chips donkerder dan normaal? Dit komt door een stap in het bakproces!

Video URL

Zit er veel lucht in je zak chips? Dit is speciale lucht die de chips vers houdt en zodat ze niet breken tijdens transport.

Video URL

Het Lay’s merk is doorgaans niet actief op het gebied van sponsoring en partnerships.

Helaas moeten wij u meedelen dat wij niet in het bezit zijn van dergelijke promotieartikelen.

Nee, wij hebben zeer strenge hygiëneregels en binnen dat kader is het helaas niet mogelijk een bezoek aan onze fabriek te brengen.

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wij leveren onze producten niet direct aan supermarkten, maar aan hun hoofdkantoor. Wij hebben er dus geen zicht op bij welke supermarkt het product uiteindelijk in de schappen komt. Als supermarkten bij u in de buurt een specifiek product niet in het assortiment hebben, kunt u hen vragen of zij dit product voor u kunnen of willen bestellen.

Helaas beschikken wij niet over lijsten met Lay’s producten die geschikt zijn voor een speciaal dieet. Dit om te voorkomen dat consumenten bij receptuurwijzigingen verouderde informatie in hun bezit hebben. Wij adviseren om altijd even de ingrediëntenlijst op de verpakking te bekijken, want de verpakking geeft altijd de juiste informatie. Mocht u vragen hebben, vul dan het contactformulier hier in.

Uitgezonderd bij wedstrijden die wij organiseren, kunnen wij spontane ideeën van buiten het bedrijf niet accepteren, dit om misverstanden te voorkomen indien wij een vergelijkbaar idee zouden willen ontwikkelen of al aan het uitwerken zijn.

PepsiCo BeLux levert niet rechtstreeks producten aan consumenten. Het is echter wel mogelijk om onze producten te bestellen via e-commerce sites op Internet. Het Lay’s gamma is uitsluitend verkrijgbaar in de meeste warenhuizen en in andere locaties zoals bioscopen, horecazaken en tankstations.

In dat geval staat onze consumentenservice voor u klaar. Wij wijzen u erop dat Lay’s niet actief is op het vlak van sponsoring en partnership.

Ga naar het contactformulier